Praca


TELEMARKETER - telefoniczny kontakt z URZĘDNIKAMI


Kilka słów o nas

Jesteśmy intensywnie rozwijającą się firmą organizującą szkolenia. Od 13 lat nieustannie szkolimy urzędników samorządowych z tematów, które są dla nich trudne i niezrozumiałe. Pomagamy im rozwiązywać problemy, które pojawiają się na skutek niejasnych ustaw. Przygotowujemy dla nich gotowe materiały, z których od razu mogą korzystać.


Poszukujemy osoby:

- która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja,
- ma duże doświadczenie w telemarketingu/sprzedaży/obsłudze klienta,
- która umie zbadać potrzeby klienta, wykorzystać te informacje i podtrzymać rozmowę,
- która lubi swobodę pracy - oferujemy skrypt, czyli bazę do rozmowy, ale to od Ciebie zależy jak go modyfikujesz i o czym będziesz rozmawiał z urzędnikiem, chcemy, aby nasze rozmowy były naturalne,
- chętnej do zdobywania nowego doświadczenia i wykorzystania już zdobytej wiedzy w odpowiedni sposób,
- która ma doświadczenie w rozmowie z klientami - nasi klienci to w 99% urzędnicy. Ta grupa klientów chce rozmawiać w sposób bardzo przystępny i kulturalny, trzeba umieć do niej dotrzeć i konsekwentnie zbijać obiekcje,
- która realizuje wymagane cele oraz sama stawia sobie wyzwania i stara się im sprostać (przydadzą się tu kompetencje analityczne),
jest otwarta na wskazówki trenera,
- uśmiechniętej, kontaktowej, lubiącej rozmawiać z ludźmi.


Do głównych zadań będzie należało do Ciebie:

- Kontaktowanie się z urzędnikami
- Sprzedaż naszych szkoleń
- Sporządzanie notatek z rozmów
- Realizacja celów sprzedażowych


Wymagania techniczne wobec kandydatów:

- oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS
- komputer z podłączeniem do Internetu
- słuchawki



Oferujemy:

® Wynagrodzenie: stawka godzinowa (28zł/h brutto) + atrakcyjny system premiowy rozliczany miesięcznie

® Czas pracy: system 6 godzinny, 8:00 -14:00 w dniach od poniedziałku do piątku

® Forma pracy: ZDALNA

® Dodatkowo: otrzymasz wsparcie trenera już od pierwszego dnia wdrożeniowego

® Zapewniamy niezbędne oprogramowanie oraz aplikację do dzwonienia

® PŁATNY 6 DNIOWY OKRES WDROŻENIOWY - 140zł/dzień


Zapraszamy do aplikowania na powyższą ofertę :)


https://www.praca.pl/apply/internal/6921819.html

lub wyślij CV na adres: [email protected]


KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;

3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy

6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.






Specjalista ds. tworzenia programów szkoleń w dziale badań i rozwoju


Jeśli jesteś uśmiechnięty, otwarty, umiesz pracować samodzielnie, chcesz się rozwijać i pracować w zespole przygotowującym najlepsze praktyczne szkolenia - zapraszamy!

Nasze hasło przewodnie – najbardziej pomocne szkolenia na rynku


Szukamy osób, które:

- będą przeprowadzały badanie rynku i na tej podstawie przygotowywały programy praktycznych szkoleń dla administracji publicznej,

- są otwarte na stały rozwój,

- lubią rozmawiać i potrafią słuchać,

- studiują, bądź skończyły studia (pożądany kierunek administracja publiczna),

- posługują się nienaganną polszczyzną,

- chcą zdobyć szeroką wiedzę na temat zmieniającego się prawa oraz funkcjonowania samorządów, gmin, ośrodków pomocy społecznej, powiatowych urzędów pracy, urzędów stanu cywilnego, starostw, urzędów wojewódzkich


Dla systematycznych i odpowiedzialnych

Zapewniamy równowagę między pracą a życiem osobistym

Dobre perspektywy przyszłej kariery, zwłaszcza dla osób wiążących przyszłość z pracą w administracji


Dołącz do nas! Stwórz z nami najlepsze miejsce na rynku pracy

Czekamy na Twój list motywacyjny i CV


[email protected]


Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informuję, iż:


1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Private Corporate Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-443, ul. ul. Górnośląska 9/11 lok. 61

2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO) na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody;

3.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest dział rekrutacji oraz kadra zarządzająca Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

5.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy[email protected]

6.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

7.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.




Pliki do pobrania:

Link do pobrania aplikacji telefonicznej